faq - pytania i odpowiedzi

Z konsultacji na stronie psychiatra-online.pl mogą korzystać jedynie pełnoletnie osoby, które ustaliły termin konsultacji z lek. Marcinem Bardel. 

W chwili obecnej nie ma możliwości konsultacji dla pacjentów pierwszorazowych, którzy nigdy nie kontaktowali się z lek. Marcinem Bardel.

Rezerwacji terminu można dokonać przy pomocy formularza dostępnego w zakładce REJESTRACJA.

Umówienie i opłacenie konsultacji odbywa się w następujących etapach:

Krok 1: Rodzaj porady
Z rozwijanej listy proszę wybrać czas trwania konsultacji (30 min. lub 45 min.). Po dokonaniu wyboru cena usługi pojawi się obok nazwiska lekarza.

Krok 2: Data i godzina
Spośród dostępnych terminów proszę wybrać dogodny dzień i godzinę.

Krok 3: Twoje dane
Proszę uzupełnić podstawowe dane niezbędne do zakończenia procesu rezerwacji: imię, nazwisko, identyfikator Skype oraz adres e-mail.

Krok 4: Sposób płatności
Proszę wybrać dogodną formę płatności (Dotpay (karty płatnicze, szybkie przelewy) lub PayPal) i dokonać zapłaty.

Krok 5: Koniec
Po zaksięgowaniu płatności na podany przez Państwa adres e-mail zostanie przesłana wiadomość potwierdzająca dokonanie rezerwacji.

Konsultacja prowadzona jest za pośrednictwem prywatnej rozmowy telefonicznej lub bezpłatnego komunikatora Skype.

Kontakt przez Skype: na 5 minut przed ustaloną godziną konsultacji należy zalogować się do komunikatora i o danej godzinie nawiązać połączenie.

Kontakt telefoniczny: proszę oczekiwać na połączenie przychodzące o umówionej godzinie wizyty (tolerancja czasu +/- 5 minut).

Nie ma możliwości przedłużenia czasu trwania wizyty ani rozpoczęcia konsultacji np. 10 minut później – zakłóciłoby to wizyty kolejnych, oczekujących pacjentów.

Jeśli przewidujesz, że będziesz potrzebować więcej czasu na rozmowę – podczas rejestracji wybierz opcję “wizyta przedłużona”. Jeśli czujesz, że spóźnisz się na wizytę – znajdź spokojne miejsce i skorzystaj z urządzenia moblinego (smartfon/tablet).

Rezerwację można odwołać bezpłatnie na co najmniej 24 godziny przed ustalonym terminem wizyty online.

Link “Odwołaj wizytę” znajduje się w wiadomości e-mail potwierdzającej dokonanie rezerwacji.

W przypadku braku dostępu do linku, np. z powodu usunięcia wiadomości potwierdzającej, należy wysłać prośbę o odwołanie wizyty z tego samego adresu e-mail, z którego dokonano rezerwacji – otrzymujesz zwrot 100% płatności.

Nie ma możliwości odwołania wizyty na mniej niż 24 godziny przez ustaloną konsultacją online – wówczas płatność przepada.

Konsultacja odbywa się za pomocą bezpłatnego komunikatora Skype. Aplikacja może być zainstalowana na komputerze, tablecie lub smartfonie.

Urządzenie powinno być wyposażone w sprawną kamerę internetową, mikrofon, głośniki lub słuchawki z mikrofonem.
Dla uniknięcia problemów technicznych, należy wcześniej sprawdzić, czy posiadany sprzęt funkcjonuje prawidłowo.

Aby rozmowa przebiegała bez zakłóceń, zalecane jest połączenie internetowe o prędkości min. 500 kb/s.

W przypadku rozmowy telefonicznej konieczne jest podanie numer telefonu z prefiksem +48 (zarejestrowany w Polsce).