- bezpośredni kontakt z lekarzem poprzez szyfrowany, bezpieczny kanał Skype lub prywatne połączenie telefoniczne, w wyznaczonym dniu i godzinie, trwający standardowo
30 minut (w przypadku wybrania wizyty przedłużonej: 45 minut) - rozmowę w atmosferze spokoju i pełnej dyskrecji; wizyta odbywa się w gabinecie lekarskim, nie ma możliwości, aby ktoś usłyszał tę rozmowę
- wystawienie e-recept i ewentualnie zaświadczeń w postaci plików .pdf
- przesłanie zaleceń z wizyty na e-mail, podany przy rejestracji
- możliwość wystawienia zwolnienia chorobowego w wersji elektronicznej (e-ZUS ZLA).
Prowadzenie leczenia online jest możliwe i w pełni zgodne z prawem, odkąd taką możliwość wprowadziła nowelizacja Ustawy o Zawodzie Lekarza z 2016 roku: Ustawa o zawodach lekarza i lekarza dentysty – Rozdział 1, Art. 2. pkt 1.